Fri frakt over 249,-
Klikk og hent
Lynrask levering
Norsk bedrift

Ofte stilte spørsmål

For at du enkelt skal få svar på dine spørsmål, har vi samlet de mest vanlige spørsmålene vi får fra våre kunder.

VITA.no

Hvordan sporer jeg min ordre?

Har du valgt hjemlevering med bring kan pakken ikke spores. Du kan spore pakkene dine fra Helt Hjem og Widerøe her. Bruk sporingsnummer mottatt på SMS fra transportøren! Dersom du ikke finner ditt sporingsnummer kan du sende oss en chat eller e-post så hjelper vi deg.

Hva gjør jeg hvis pakken min er blitt borte?

Dersom pakken din forsvinner oppretter vi sak hos transportør for å forsøke å finne pakken! Dersom den er å anse som tapt av transportør forsøker å sende ny pakke med et annet leveringssalternativ.

Hva gjør jeg hvis jeg får en pakke med skadet innhold?

Dersom du opplever at varene dine er blitt skadet i pakken på vei til deg kan du ringe, chatte eller sende oss mail på kundeservice@vita.no med bilde av vare/varene det gjelder så sender vi deg ny vare!

Hvordan kan jeg returnere en vare?

Hos VITA har vi gratis retur med Helthjem. Du kan lese om betingelser for retur og booke din retur her:

Hvilke betalingsalternativer tilbyr dere?

Vi tilbyr Vipps, Klarna Faktura, og Kortbetaling som betalingsmiddel på vita.no. Vi selger også digitale gavekort som kan brukes som betaling i butikk og på nett.

Hvordan kan jeg kjøpe gavekort?

Gavekort kan kjøpes både på nett og i alle våre butikker! Gavekort kjøpt i butikk kan også brukes på nett og vise versa.

Hva er Klikk og hent og hvordan fungerer det?

Med Klikk & Hent kan du enkelt reservere varer i din nærmeste VITA-butikk, så lenge de er på lager. På produktsiden velger du «velg butikk», finner ønsket butikk og legger varen i handlekurven. Hvis butikken ikke vises, er varen ikke tilgjengelig der. Fyll inn e-post og telefonnummer. Du har 24 timer på deg til å hente bestillingen etter mottatt hentemelding på e-post og SMS, som også bekrefter reservasjonen.

Hva skjer hvis jeg ikke henter varene på Posten?

Omkostninger for uavhentede pakker faktureres kunde med minimum. kr. 199, avhengig av fraktkostnader.

Vita Venn

Hvordan kan jeg bruke mine poeng?

Poeng kan først brukes når de er omgjort til en bonusjekk. For hvert 1000 poeng du opptjener utløses en bonusjekk. Oversikt over opptjente sjekker og bonuspoeng finner du under "Mine fordeler" på din profil. Sjekken har en verdi på 40kr. Sjekkene kan brukes i alle våre fysiske butikker og trekkes fra totalsummen du handler for. Sjekkene vil i løpet av kort tid bli mulig å benytte i nettbutikken. Les mer om fordeler og poengberegning for VITA Venn her.

Hvordan melder jeg meg av nyhetsbrev?

Nyhetbrev er i utgangspunktet knyttet til ditt VITA venn-medlemskap. Du kan enkelt melde deg av nyhetsbrev ved å klikke på avmeldingsknappen nederst i vårt nyhetsbrev. Du kan også logge deg på din Club VITA-profil og endre innstillinger for kommunikasjon under "Min konto".

Hvordan melder jeg meg ut av VITA Venn?

Du kan melde deg ut av VITA Venn ved å benytte deg av kontaktskjema for utmelding. Du finner link til skjema ved å klikke på knappen "Meld meg ut av VITA Venn" på mine sider. Vær oppmerksom på opptjente poeng og medlemsfordeler slettes.

Hvordan endrer jeg min e-postadresse?

Du kan enkelt endre din e-post under "Kontaktinformasjon" på din Club VITA-profil. Det er ikke mulig å endre mobilnummer. Dersom du har fått nytt nummer anbefaler vi deg å opprette ny profil, men kontakt oss på e-post kundeservice@vita.no eller telefon 22 57 69 50 så overfører vi eventuelle poeng og sjekker fra din gamle konto.